Etykiety

sobota, 11 lutego 2012

KU WPROWADZENIU ;)


Witajcie!


Blog jest o tym wszystkim co nas otacza, co otacza mnie i co szczególnie przykuło moją uwagę, co mnie drażni i co zachwyca. Będzie o inności, o podróżach, o ludziach... Z wielu perspektyw i bez tabu mam nadzieję. 




Jeszcze raz serdecznie witam na moim blogu i zapraszam do wyrażania własnych opinii na poruszane tematy. Mam nadzieję, że zagościcie tu na dłużej!


English version: 



Welcome!

The blog is about everything that surrounds us, what surrounds me, and what particularly attracted my attention, what annoys me, and what impresses me. It will be about diversity, about traveling, about people ... From many perspectives, and with no taboos I hope.

Once again, I welcome you to my blog. Feel free to express your views on the issues raised. I hope you will become a regular guests here!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz